zondag 25 november 2007

Laag water -> Nieuwpoort -> Bray Dunes! -> Hoog water -> Shit *Grmblll* -> Niewpoort

Voor wie geïnteresseerd is om het ook es te doen: Nieuwpoort - Bray Dunes - Nieuwpoort is een heeeerlijke buggytrip (let wel op de getijden :-s) (Sorry Koen, sorry Jan dat we niet voor het hoog water terug zijn geraakt bij jullie -post speedruns-).

Hier alvast een paar fotokes:

@pauze @de panne (hoog water)



Het wachten op laag water dragelijk maken.


Even later...




Terug waar we begonnen zijn


Grtz,

Hendrario

___________________________________________________________________________________

Annex Maarten:

Hoewel wikipedia ons iets anders probeert wijs te maken, ben ik ervan overtuigd dat de naam van "Bray-Dunes" een vlaamse oorsprong heeft. Als ik dit uitspreek in mijn beste west-vlaams, merk ik dat de oorspronkelijke betekenis "brede duin" is.
Deze plaats vindt zijn oorsprong qua naam en ontwikkeling in Vlaanderen. Dat kan je ook zien aan het opschrift dat mogelijk op de kerk van dit dorp prijkt:
"Vlaamssch Kite-Bugghie Paradeisch".
Om duidelijk te maken aan de fransen dat we niet gediend zijn met het stelen van onze geliefkoosde kite-buggy plek, stel ik voor (in navolging van onze ouders in mei '68) om in mei 2008, 40 jaar nadat zij een ferm statement hebben gemaakt, met een grote groep buggiërs de stranden van [Breëe-Dun]te bezetten.

Schild en vriend!

1 opmerking:

KOEN zei

allez ook goe geamuzeerd :p

YAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRR

kindercentrum nieuwpoort rulez